Festa de la Tardor🍁🌰

La tardor fa dies que ha arribat a totes les llars de la ciutat. La nostra escola ja llueix els colors d’aquesta estació i hem anat preparant i posant en marxa activitats per a petits i grans. Tots els alumnes d’Ed. Infantil i Primària han passat pel Mercat de la Creu Alta per conèixer de primera mà quines són les fruites i verdures de la tardor. Els més petits s’han adreçat al Bosc de la Concòrdia a collir fulles i castanyes i en tornar a l’aula s’han trobat l’estimada Castanyera que els ha explicat el conte de La Castanyera. A més, han tingut la sort de fer ells mateixos panellets i emportar-se’ls a casa!!! El grup de mitjans ha estat fent una manualitat molt entretinguda i el grup de grans s’ha vestit de rondallaires i han anat passat per les diferents classes a interpretar les seves rondalles. I, per acabar la tarda d’avui, l’AMPA ha fet una visita a tots els alumnes disfressats de La Família Addams, amb els carismàtics Cosa, Mortícia, Miércoles… que s’han encarregat d’entregar els premis als millors treballs del Concurs Castaween, organitzat per l’AMPA de l’Escola on tots els participants s’han emportat un obsequi per participar-hi.