Coneixem el Mercat de la Creu Alta

Els nostres alumnes de Primària i també els micos d’I5 hem visitat el Mercat de la Creu Alta, un mercat que va ser inaugurat als voltants dels anys 60 i que juntament amb el nostre centre va dotar al barri d’un servei essencial per als veïns. De manera esglaonada i ordenada hem anat entrant i passejant per les diferents parades que disposa: peixateries, xarcuteries, d’aviram, de menuts, fruiteries… i és aquí on hem parat atenció ja que la Cristina Mateo, exalumna de l’escola i propietària de Fruites Mateo, ens ha preparat una paradeta amb tot de productes de la tardor: moniatos, caquis, mandarines, raïm, carbassó, magranes… A més, ens ha explicat moltes coses interessants d’aquests fruits tardorencs. Finalment, ens hem emportat dues carbasses per a cada classe que decorarem nosaltres mateixos a l’aula!!!