Qui som | On som?

QUI SOM:

• Som una escola d’una línia a la Creu Alta, amb 60 anys d’experiència en el món de l’ensenyament. Ens definim com una escola propera a les famílies, familiar i de qualitat i amb uns resultats acadèmics que ens avalen.
  • Naturalment el nostre objectiu no és només el rendiment acadèmic, tenim molta cura en formar els nostres alumnes segons uns criteris àmpliament compartits: solidaritat, consciència social, treball en equip i educació en valors.
  • Eduquem els nostres alumnes en totes les vessants que la societat actual demana als ciutadans, procurant adaptant-nos a les necessitats de cadascun dels nens i nenes.
  • L’escola s’obre a tothom qui desitja l’educació que s’imparteix, defuig qualsevol discriminació i s’ofereix a la societat com una comunitat on tothom és acceptat, pot dialogar i ser escoltat.
  • Pretenem ser un centre on es respectin totes les opcions, opinions i es fomentin, en conseqüència, els valors democràtics i les formes d’actuar que se’n deriven.
  • El nostre centre és laic. Es respecten les confessions religioses de tots els membres de la comunitat escolar, coneixedors com som de que són diverses.

Aula de P-3

Aprenent a P5

ON SOM:

Aquí és on podeu trobar-nos. La foto és de l’edifici de Primària, la porta gran de la fotografia és l’entrada i sortida per als alumnes d’Educació Infantil. L’entrada principal és pel c/ Francesc Layret, 24, al costat de la Plaça de la Concòrdia i molt a la vora de la Plaça d’Espanya

Davant mateix hi ha la parada de l’autobús: línies 2 i 3 i a pocs metres: línies 1 i 8

Carrer Francesc Layret, 24, 08208 Sabadell
Telf: 93.716.47.60 // 689.25.67.02

Xat
Vols contactar amb nosaltres?