Qui som

QUI SOM:

• Som una escola d’una línia a la Creu Alta, amb més de 60 anys d’experiència en el món de l’ensenyament. Ens definim com una escola propera a les famílies, familiar i de qualitat i amb uns resultats acadèmics que ens avalen.
  • Naturalment el nostre objectiu no és només el rendiment acadèmic, tenim molta cura en formar els nostres alumnes segons uns criteris àmpliament compartits: solidaritat, consciència social, treball en equip i educació en valors.
  • Eduquem els nostres alumnes en totes les vessants que la societat actual demana als ciutadans, procurant adaptant-nos a les necessitats de cadascun dels nens i nenes.
  • L’escola s’obre a tothom qui desitja l’educació que s’imparteix, defuig qualsevol discriminació i s’ofereix a la societat com una comunitat on tothom és acceptat, pot dialogar i ser escoltat.
  • Pretenem ser un centre on es respectin totes les opcions, opinions i es fomentin, en conseqüència, els valors democràtics i les formes d’actuar que se’n deriven.
  • El nostre centre és laic. Es respecten les confessions religioses de tots els membres de la comunitat escolar, coneixedors com som de que són diverses.

Aula de P-3

Aprenent a P5

Xat
Vols contactar amb nosaltres?