Els alumnes de 4t d’ESO gaudeixen del seu viatge de final de curs a Malta🇲🇹
Del 23 al 30 de maig, els alumnes de 4t d’ESO han viscut una experiència inoblidable amb el seu viatge de final de curs a Malta. Han estat vuit dies plens de convivència, descobriments i moments compartits que han servit per celebrar el final d’una etapa molt important de la seva trajectòria escolar.
Acompanyats per la seva tutora, la Conxi, i la cap d’estudis de secundària, la Roser, els alumnes han tingut l’oportunitat de conèixer alguns dels indrets ...
















