Reunió personalitzada amb l’Equip Directiu

Les nostres portes sempre estan obertes per a tots els qui ens vulguin conèixer en persona. Per aquest motiu, a l’Escola Bertran us oferim l’opció de sol·licitar una entrevista personalitzada, una oportunitat única per conèixer el dia a dia de la nostra escola, els trets d’identitat, els principis pedagògics i organitzatius i les nostres prioritats d’actuació.
Les hores seran convingudes i ens adaptem a la disponibilitat de les famílies. Per reservar visita, cal omplir aquest formulari o bé trucar a: 93 716 47 60 // 689 25 67 02

Jornada de Portes Obertes i Xerrada Informativa

El dissabte 24 de febrer de 2024 us convidem a assistir a la jornada de portes obertes on podreu visitar les instal·lacions del nostre centre acompanyants de personal de l’escola que us guiaran per tots els racons i espais. Aquest mateix dia també celebrem la Festa de l’Escola on podreu gaudir de l’ambient de tota la comunitat educativa amb actuacions dels nostres alumnes, presentació de treballs de recerca, servei de bar…
En el cas que estigueu interessats en l’etapa d’Educació Infantil, l’escola organitza una xerrada informativa a les 11h. En aquest cas, cal que us inscriviu en el següent enllaç:
*Les famílies interessades en l’etapa d’Educació Primària i/o secundària que vulgueu assistir a la Jornada de Portes Obertes sereu ateses personalment per personal del centre (entrada per la porta principal -c/ Francesc Layret, 24-). Si voleu informació més detallada, caldria reservar una entrevista personalitzada (formulari reservar visita)