Línia metodològica

El nostre objectiu és proporcionar als alumnes totes les eines necessàries que els permeti assolir una autonomia personal present i futura, alhora que donar uns coneixements específics.

Treballem les diferents matèries curriculars amb una visió integradora amb l’ajut de mitjans tecnològics.
Treballem les diferents àrees des d’una òptica clàssica tot incorporant els valors de l’ensenyament per a projectes com són: el treball en equip, la iniciativa personal, el foment de la recerca i la solidaritat

La llengua vehicular és el català en totes les etapes educatives, també s’utilitza el castellà i l’anglès, i els alumnes dominen amb solvència i naturalitat les llengües del país. Potenciem la llengua anglesa impartint diferents matèries en aquesta llengua, tot adaptant-nos a la realitat de cada moment.

Presentació treball ESO

Enfoquem les activitats complementàries per a ampliar coneixements en temes actuals: Robòtica, Mecanografia, Eines ofimàtiques, Ampliació d’anglès… i si cal per a reforçar les àrees instrumentals.

Xat
Vols contactar amb nosaltres?