Conveni de col·laboració amb el Teatre Sant Vicenç

L’Escola i el Teatre Sant Vicenç han sigant un acord de col·laboració amb l’objectiu principal de consolidar un vincle entre ambdues entitats amb més de 60 anys d’història i centres emblemàtics del barri de la Creu Alta.
Aquesta relació s’ha fet oficial a les instal·lacions del Teatre Sant Vicenç (TSVÇ)amb la presència de l’actual president del Teatre, en Jaume Pont, i del representant de la titularitat de l’escola, en Francesc Cabecerans. També els va acompanyar en Genís Garcia, director pedagògic del col·legi.Els beneficiaris d’aquest acord seran les famílies de l’Escola Bertran, principalment, qui podran gaudir d’unes condicions exclusives en el moment de fer-se sòcies del TSVÇ pel sol fet de pertànyer actualment al nostre centre. Entre d’altres, podran obtenir descomptes únics, prioritat en les inscripcions al Taller de Teatre, accés a l’aplicació “SantViFlix.cat” on podran veure les obres recents i més antigues… i s’estalviaran el preu de la matrícula (100€) en el moment d’associar-se.
Estem molt contents d’aquesta unió amb una entitat tan representativa culturament i social com el Teatre Sant Vicenç! (veure acord)