Escola de Música Bertran (EMB)

L’educació musical és una eina d’aprenentatge integradora que pot potenciar competències bàsiques, despertar la creativitat i el talent artístic dels alumnes

L’Escola de Música Bertran ofereix la possibilitat de cursar estudis musicals complets durant la primària i secundària. Els instruments que es poden estudiar a l’escola són:

Piano, guitarra clàssica, guitarra elèctrica, baix elèctric, bateria, cant modern i saxòfon.

Per als més petits (P5) s’imparteixen classes de Sensibilització Musical on, a partir de programacions molt dinàmiques, a través del moviment i del joc, introduïm l’infant a l’univers de la música, preparant-lo per a possibles estudis musicals posteriors.

Per als joves amb ganes d’aprendre a tocar un instrument al seu ritme, hi ha el Programa Jove més enfocat a alumnes de Secundària.

Tenim una oferta d’horaris molt àmplia: franja matí (de 8:30 a 9h) migdia (de 13 a 15h) i tarda (a partir de les 17h)

Si tens ganes de fer música inscriu-te a aquí!

INSCRIPCIÓ 23-24

Xat
Vols contactar amb nosaltres?