2ª Cursa Solidària – Marató de TV3

L’Escola, conjuntament amb l’AMPA, organitza la 2ª Cursa Solidària per a la Marató de TV3 el proper diumenge 18 de desembre al Parc Catalunya de Sabadell, que enguany va dedicada a les malalties cardiovasculars.
Els animem a participar en aquest acte i col·laborar així en la recerca científica en salut cardiovascular i poder avançar en la prevenció, reduir el temps de diagnòstic i comptar amb tècniques quirúrgiques menys invasives i tractaments a mida. Cal recordar que les malalties cardiovasculars són la primera causa de mort als països desenvolupats.

2a CURSA SOLIDÀRIA per a la MARATÓ de TV3

Com fer la Inscripció:

• El preu és de 5€ solidaris per corredor/a
  • Cal abonar l’import en efectiu a la secretaria de l’escola abans del 16 de desembre.
  • En el mateix moment de completar la inscripció es lliurarà el dorsal amb el nùmero
  • En cas de no poder inscriure’s a l’escola, també hi haurà l’opció de fer-ho en el mateix dia de la cursa de 9.30h a 10.30h.

El preu solidari inclou:

• dorsal
  • participació en la cursa
  • fruita i beguda
  • premis cursa
  • participació en els sortejos finals de productes

Es faran 3 curses (Parc Catalunya):

• 10h: Cursa Infantil (200m aprox) Nascuts/des entre el 2019 i el 2016
  • 10.15h: Cursa Mitjans (1,5km aprox) Nascuts/des entre el 2015 iel 2011
  • 10.45h: Cursa Grans (2,2km aprox) Nascuts/des a partir del 2010

Premis:

• Cursa Infantil: medalles a tots/es els/les participants
  • Cursa Mitjans: trofeu al 1r classificat masculí i 1ra classificada femení
  • Cursa Grans: trofeu al 1r classificat masculí i 1ra classificada femení

Avituallament:

• En el moment de l’arribada a meta es donarà fruita i beguda a cada participant

Voluntaris:

• En tot el recorregut hi haurà personal de l’escola i de l’AMPA vetllant pel bon funcionament de la cursa.

Esmorzar:

• A partir de les 10.30h s’oferirà xocolatada i coca per a tots/es els presents
  • Durant tot l’acte també hi haurà cafè solidari a 1€

Recorregut:

• Sortida a la Plaça de l’Argub i agafem el passeig da Mariña Lucense, passarem pel passeig de la Regió de Múrcia i pel passeig de San Sebastián de los Ballesteros, arribarem fins a l’observatori i tornarem a fer mateix recorregut però en sentit oposat fins l’arribada a la plaça de l’Argub.

Sorteig:

• En finalitzar la cursa de Grans, i després de l’entrega de premis, es procedirà al sorteig d’articles diversos (culturals, esportius, de restauració…) a tots els qui han participat en la compra solidària del dorsal (no és necessari haver corregut la cursa)
  • També es sortejaran les 3 paneres amb productes nadalencs de l’AMPA de l’escola.

FAMÍLIES, FEM-LA GROSSA en AQUESTA CURSA SOLIDÀRIA!!

*Convideu amics, familiars… i col·laboreu en aquest acte solidari per a la Marató de TV3 i les Malalties Cardiovasculars.

Us hi esperem!!