2ª Cursa Solidària per a la Marató de TV3

Aquest matí de diumenge, l’Escola, conjuntament amb l’AMPA, ha celebrat la 2ª Cursa Solidària per la Marató de TV3 que enguany va dedicada a les malalties cardiovasculars. S’ha viscut un gran ambient a la plaça de l’Argub del Parc Catalunya on famílies senceres, personal docent de l’escola i membres de l’AMPA han participat d’aquest acte solidari. Després de córrer o caminar, tots els participants han rebut la seva medalla així com els trofeus per als campions masculins i femenis de les curses de mitjans i grans. Beguda i fruita no hi han faltat per hidratar-nos millor. I pel mig, una gran xocolatada i coca per a tots!! Finalment, hem preparat un gran sorteig d’articles i productes esportius, culturals, gastronòmics… que ha agradat molt a tots els presents!
Tots els que formem part de la comunitat educativa de l’Escola estem molt orgullosos d’aquesta aportació per col·laborar novament amb La Marató de TV3.
Gràcies a tots i a totes per fer-ho possible!!

Xat
Vols contactar amb nosaltres?