Educació en valors

La nostra tasca educativa es basa en l’educació en valors i el desenvolupament de la formació de la persona.

• Fomentem en l’alumne el respecte, la responsabilitat, l’esforç, el raonament i l’esperit crític, per tal d’afavorir el desenvolupament d’una personalitat oberta i tolerant.
  • Fomentem el treball en equip, la solidaritat i la bona convivència amb els companys i altres persones de l’entorn, que entenem que són claus en les relacions humanes del segle XXI

Això ho fem:

• Treballant les emocions, des d’Ed. Infantil, fins a l’E.S.O.
  • Adequant les sortides pedagògiques per a assolir els objectius proposats
  • L’amic lector, en què els alumnes més grans acompanyen els més petits en el món de la lectura
  • Amb unes activitats complementàries i extraescolars que ajudin en aquesta tasca.
  • Campanyes de solidaritat: cada any s’organitzen campanyes a l’escola per tal de col·laborar amb diverses institucions: La Marató de TV3, Dia de la Pau, Casal d’avis de la Creu Alta…
  • Els alumnes d’ESO tenen la possibilitat de participar en l’Exporecerca Jove, així com a Galiciència, a Galícia
  • Amb un viatge de final de curs a Malta que no és merament lúdic, sinó que especificament pretén aprofondir en el coneixement de la llengua anglesa.
  • Amb iniciatives com l’Amic Lector, on els alumnes d’ESO introdueixen la lectura als més petits.
  • Activitats inter-cicles, fomentant la cooperación i el treball en grup, en festes escolars i projectes.

Amic Lector

Expo Recerca Jove

Malta

Marató de TV3
Xat
Vols contactar amb nosaltres?