Fes la teva aportació: l’escola amb “La Marató de TV3”

Aquest any, la 29a edició de La Marató de TV3, que tindrà lloc el 20 de desembre, estarà dedicada a la COVID-19.  Des de l’escola estem realitzant diferents activitats, que aviat veuran la llum, amb un únic objectiu: aportar el nostre granet de sorra amb aquesta causa. Així, l’escola ha obert un número de compte bancari on cada família -de forma voluntària- pot fer el seu donatiu que, posteriorment, serà lliurat íntegrament a La Marató de TV3, sota el lema “Aquesta Marató toca a tothom”.c/c Marató TV3 ESCOLA BERTRAN:

ES36 0182 9465 6702 0653 3515

Una de les activitats ha estat inscriure’ns a unes sessions divulgatius amb el propòsit d’acostar els nens a la realitat mèdica i humana de la COVID-19  i despertar el seu esperit solidari envers les persones afectades i les seves famílies. Per tant, avui els alumnes de Cicle Superior -demà els alumnes d’ESO- han participat en aquest taller informatiu telemàtic on un professional de la salut ha donat resposta a les inquietuds i dubtes que als nostres alumnes els genera aquesta pandèmia.

Si voleu conèixer més sobre la Marató d’enguany, ho podeu trobar clicant a l’enllaç MARATÓ TV3.