4t d´ESO de Tecnologia experimenta amb diferents operadors electrònics.

Els alumnes  de 4t d´ESO han fet una pràctica  utilitzant  operadors electrònics com els díodes, els resistors de valor fix i els resistors de valor variable (fotoresistors ,  termistors i  potenciomètres).Es tractava de conèixer en profunditat aquells operadors electrònics que prèviament havíem estudiat de forma teòrica a classe. El alumnes a més de fer la pràctica també havien de filmar tot el que estaven fent amb l´objetiu de poder editar un vídeo d´aquesta pràctica per a penjar-lo després a la web que estan fent, de forma que qualsevol persona que visiti la seva pàgina pugui disposar de tota la informació necessària per a poder repetir aquesta pràctica a la seva casa. Degut al problema del Còvid en comptes de fer les pràctiques per parelles les vam fer individuals i així els alumnes no havien de compartir material… Tots els alumnes es van comportar amb molta responsabilitat i la pràctica va sortir mot bé. ..Si cliqueu AQUÍ podreu veure el vídeo d´aquesta pràctica.