Els alumnes de 4t d’ESO presenten els seus Treballs de Recerca
Aquest matí, els alumnes de 4t d’ESO han exposat a Cal Balsach els 9 Treballs de Recerca que han estat elaborant al llarg de tot el curs.
Davant dels mestres i dels companys de Secundària, els diferents grups han presentat les seves investigacions, fruit d’un procés de treball que ha implicat cerca d’informació, organització de continguts, elaboració de conclusions i preparació de l’exposició oral.
Els temes ...
















