Feliç Diada de Sant Jordi!

Avui divendres, l’escola ha IMG_0327celebrat la diada de Sant Jordi, avançant-nos així a la festivitat corresponent al dia de demà.

Coincidint amb el 30è aniversari de la mort del poeta, dramaturg, narrador i traductor sabadellenc Pere Quart (pseudònim de Joan Oliver), tots els alumnes tant d’Infantil com de Primària hem treballat diferents aspectes relacionats amb aquesta diada i amb aquest autor.

Així doncs, en primer lloc, els més petits han elaborat diferents treballs artístics sobre Sant Jordi (rosa, llibre, senyera…). Per altra banda, Cicle Inicial, Mitjà i Superior han conegut més a fons qui fou Pere Quart i detalls de la seva obra Bestiari. A partir d’aquesta introducció, els alumnes han treballat dos poemes inclosos en aquest llibre.

Seguidament, aquests treballs els han exposat, a la tarda, davant de tots els seus companys de l’escola.

I, per últim, hem visitat les tradicionals paradetes que han organitzat els nostres companys i companyes de l’ESO.

L’Escola Bertran us desitja una Bona Diada de Sant Jordi!!