Carnestoltes, carnestoltes…🧙🏽‍♀️🍎

Quina setmana de preparació, organització, disfresses amunt i avall, consignes… la setmana boja!!! Petits i grans hem gaudit moltíssim d’aquests dies de molt moviment i nervis per rebre el rei Carnestoltes i fer-nos saber els seus manaments que havíem de complir. A més, hem decorat tota l’escola amb personatges de contes literaris: el pinotxo per aquí, la caputxeta i el llop per allà, la Blancaneu amb els seus set nans, els tres porquets, la Bella i la Bèstia, l’Alícia i la reina de cors… i els 101 dàlmates també!! També, ahir vam celebrar el dijous gras amb esmorzar típic d’aquest dia en diferents racons i places del nostre barri. I, per acabar, la desitjada rua de Carnestoltes on hem lluït ben orgullosos els nostres vestits pels carrers del voltant de l’escola amb la mirada atenta de les famílies i l’organització de l’AMPA. Visca el Carnestoltes!!!!