Gran 10ª Festa de l’Escola!!

Aquest dissabte l’Escola s’ha obert de bat a bat per celebrar la que és ja la 10ª Festa de l’Escola. Durant tot el matí, els espais s’han omplert a vessar per gaudir de totes les activitats que s’hi han dut a terme. Ens ha fet molta il·lusió rebre la visita de nombrosos exalumnes i antics mestres de l’escola que han volgut acompanyar-nos en aquest gran dia.Així, els alumnes de secundària han exposat els Treballs de Sïntesi al pati del Taronger on no hi cabia ni una agulla amb companys i famílies encuriosides escoltant les més de 15 exposicions. Gran feina, nois i noies!!!

Al mateix temps, al pati Petit s’hi ha instal·lat l’estand de l’AMPA, ben guarnida i ben maca on s’hi han apropat moltíssimes famílies. Al costat, el taller de maquillatge, amb un èxit espectacular amb fileres de nens i nenes desitjant pintar-se la cara amb creacions precioses. I, també al pati Petit, el racó més divertit: el Photocall que ha fet la delícia de grans i petits fent-se fotografies sense parar. Al pati Gran s’hi ha muntat una sèrie de jocs d’entreteniment amb què nens i pares esperaven el seu torn per participar-hi degut a la gran afluència. L’espera s’ha fet més agradable gràcies al servei de Bar, també al Menjador, que pares i mares de 4rt d’ESO han muntat de cara al viatge de final de curs a Malta.

I, al pavelló de l’escola s’hi han fet actuacions de música, de ball i cantates des d’I3 fins a 4t de Primària davant les famílies. Quin espectacle!!!

I, per acabar el dia, al pati Gran, exhibició de Batucada, a càrrec del grup “Batukafonts”, de Karate, a càrrec dels alumnes de Karate Bertran i per últim, l’actuació dels nens i nenes de Cicle Superior amb una sorprenent sardana acompanyats per la Colla Sardanista “Mirant al Cel”. A tots ells, moltíssimes gràcies per la vostra paciència i entusiasme!!!

Un agraïment a l’AMPA de l’escola i també a tots els mestres i professors que fan que aquests actes es puguin portar a terme i a totes les famílies de l’Escola per la vostra implicació i participació. També un agraïment a les famílies que han volgut conèixer el nostre centre fent una visita acompanyats per alumnes nostres de secundària i alhora assistir a la xerrada informativa.

A tots, MOLTES GRÀCIES!!