30 de gener. Dia de la Pau ☮️

Avui és el Dia Escolar de la No-Violència i de la Pau, 30 de gener. L’escola no és aliena als conflictes que passen arreu del món i amb l’acte que hem celebrat aquesta tarda, conduït per la nostra mestra Cora, a la Plaça de la Creu Alta hem volgut posar de manifest que volem un món de pau, de concòrdia, de tolerància, que no hi hagi distincions de gènere ni de raça, que es respectin els drets de totes les persones… i un llarg etcètera per eliminar d’una vegada per totes les desavinences que existeixen entre països, entre cultures i entre religions que, com a conseqüència, desemboquen en guerres inútils. És per això que tot el professorat i alumnat de l’escola hem manifestat el nostre desig en uns manifests que han preparat, per una banda, el Jan, l’Arnau, l’Adriana, l’Àstrid, el Roger i la Daniela de Primària i per l’altra, el Pau Garcia, el Marc i el Pau Gómez de Secundària. Abans, però, el Francesc ha pronunciat un speech molt eloqüent de la realitat social que vivim. I, per acabar, una actuació en directe de l'”Imagine” de John Lennon, en català, interpretada al piano per l’Elídia i a la veu, l’Emma Abella, exalumna de l’escola. AGRAÏMENTS a l’AMPA i també al Restaurant El Rancho.