Alumnes de 3r d´ESO de Tecnologia munten un carretó
Es tractava de fer servir l’activitat de la construcció d’un cotxe per a ensenyar de forma aplicada continguts del temari de Tecnologia i de V. Plàstica. De retruc, vam participar en la Cursa de Carretons de la Festa Major de la Creu Alta.
Vam treballar aquests continguts: mecànica, el procés tecnològic, interpretació de dibuixos en dièdric i en axonomètric, estructures, materials, etc. La Cursa va ser tot un èxit i tots vam gaudir de valent!!!. Aquesta activitat no s’hauria pogut fer sense el compromís tan responsable que van tenir els alumnes, sense la col.laboració de l´AMPA (ens va posar una furgoneta), i sense l´aportació econòmica dels alumnes (cadascú va posar 5 € ) i de l’Escola (la Direcció va aportar 200 € )… Si cliqueu aquí podreu veure un VÍDEO de com va anar aquesta experiència tan interessant.

















