1r d´ESO munta la canalera de l´aire condicionat de classe.

La comunitat educativa de “La Bertran”  hem agraït  la ràpida resposta de la Direcció i de l´AMPA davant el problema de calor que feia a l’aula de 1r d ESO. La instal·lació d´aire condicionat ha estat una solució miraculosa. El tècnic que va fer la instal·lació va fer, però, la típica instal·lació on l’aigua de la deshumidificació es recull en un recipient que cal anar buidant (la qual cosa era una mica molest).  Un dia vaig sentir al Director comentar que volia instal·lar una canalera per a evacuar directament aquest aigua residual a l’exterior i aleshores li vaig suggerir si s’atreviria a deixar-nos fer a nosaltres mateixos aquesta instal·lació ja que a 1r d´ESO estem estudiant que la Tecnologia serveix  per a millorar la nostra qualitat de vida i quina cosa millor que adquirir aquest ensenyament sent els mateixos alumnes els qui apliquéssin aquesta solució tecnològica a la seva pròpia classe. Tot i que el Director en un principi es va mostrar una mica reticent després d’escoltar els nostres arguments finalment va accedir (la qual cosa li agraïm moltíssim!). Aleshores els alumnes de 1r´ESO i el professor de Tecnologia ens vam posar mans a l´obra i si CLIQUEU AQUÍ podreu veure un vídeo on podeu veure tot el que vam fer.