4 Alumnes de l´escola seleccionades per a participar a l´EXPORECERCA de Barcelona.

La ROCIO GOMEZ, la SHEILA AMAYA, l´ AINHOA FERNANDEZ  i la VIRGINIA MARTIN  van estar seleccionades per a participar a una mostra internacional de treballs de recerca juvenils (Exporecerca Jove) que es  fa a Barcelona.Aquestes quatre alumnes de 2n d´ESO van presentar un treball sobre l´estructura interna dels volcans. Aquí us mostrem un vídeo sobre aquest esdeveniment encara que ja us avancem que les alumnes han après moltes coses relacionades amb la ciència, i  també que han gaudit molt establint lligams d´amistat amb altres participants… En definitiva, tot plegat, va estar una experiència molt enriquidora !!!!!!