Els nostres “petits creadors” (Ed. Infantil)

Entre ahir i avui els petits de l’escola hem visitat “Petits creadors”, un bonic espai al centre de la ciutat per crear, experimentar, descobrir, manipular, relacionar-se i aprendre a partir del joc.
Ha sigut molt enriquidor observar com imaginen, creen i inventen a partir del diferent material que proporcionava l’espai.El joc és fonamental en edats primerenques i tant els nostres pollets, els micos, com els elefants, espontàniament i de manera natural, han aconseguit vivenciar el que veníem a potenciar. Princeses, pallassos, pirates… han envoltat la cuineta, el mercat, la caseta, les espatlleres, la zona de llum i foscor, l’espai d’art entre altres espais durant aquests dos matins, a la vegada que apreníem a compartir i a ajudar-nos entre petits i grans. Un espai molt interessant i des de l’escola us animem que el visiteu amb els vostres fills/es.