Sortides a la natura d’Ed Infantil

Avui els petits de l’escola hem marxat d’excursió a El Cabirol. Per una banda I3 i I4 han fet “El bosc dels sentits”, un conjunt d’activitats dissenyades per aprendre quins són els cinc sentits i conèixer els seus principals òrgans. Ho han après de manera vivencial i han treballat la propiocepció com la capacitat sensitiva dels infants en un entorn natural ple de sorpreses. Hem conegut la Castanya, el follet dels sentits que ha necessitat la nostra ajuda per poder recuperar l’oïda, l’olfacte, la vista, el gust i el tacte.Per altra banda, els alumnes d’I5 han treballat l’Astronomia a partir d’un viatge cap a l’Univers. Han descobert enigmes de l’Univers de forma vivencial, han entès com és el Sistema Solar, els seus planetes i els satèl·lits d’aquests a través de les explicacions i dinàmiques que han realitzat per aprendre molts coneixements sobre la Terra i els seus moviments, el Sol i l’Energia Solar, les fases i Eclipsis de la Lluna i les Constel·lacions.
Hem passat un molt bon dia i hem après a cooperar, ajudar i col·laborar amb la resta de companys. Que bé ens ho hem passat i ja estem esperant la pròxima sortida amb molta il·lusió!