Sant Jordi a la vila de Bertran👑

La celebració de la diada de Sant Jordi és una de les tradicions més esperades a l’escola. Petits i grans esperen entusiasmats l’arribada del drac, de la princesa i del cavaller Sant Jordi. Els companys de l’AMPA han representat la llegenda catalana davant l’admiració de tots els alumnes de l’escola.En acabar, s’ha fet el repartiment de premis dels Jocs Florals on els treballs dels nens i nenes de Cicle Superior i Secundària han estat d’un nivell excel·lent. Abans però, ha calgut preparar tota la feina durant tota la setmana per acabar exposant-los aula per aula i convertint-se en uns experts contacontes.A més, els més petits de Primària han realitzat també un punt de llibre. Al mateix temps, els alumnes de 4t d’ESO han preparat unes paradetes amb venda de llibres, còmics, roses de sucre… acompanyades d’un bon berenar. Per molts anys poguem celebrar SANT JORDI!!!!