Festa de Nadal a l’Escola

Avui hem celebrat la festa de CIMG8349Nadal de l’escola. Però abans hi ha hagut molta feina per fer per organitzar i guarnir tota l’escola per aquesta data. Primer de tot, hem decorat tota la secretaria amb motius nadalencs. Seguidament, Cicle Inicial i tota la Primària hem cantat nadales davant els pares al pavelló de l’escola. Ahir, tot el col·legi va participar en la ja tradicional activitat de l’Amic Lector on els més grans llegeixen històries i contes als més petits, convertint-se en els seus fillols per un dia. Avui, l’ambaixador s’ha presentat a l’escola i els més petits li han fet entrega d’una carta amb tot de desitjos. La colla de mitjans i grans ha visitat la mostra de pessebres de Sabadell al c/ Sant Joan i ha passejat per la fira de Santa Llúcia. I, finalment, per la tarda, els nois i noies de l’ESO ens tenien preparades unes paradetes on tots els alumnes els podien comprar productes fets per ells mateixos per tal d’ajudar-los pel viatge de final de curs. Ah! i també hem fet l’amic invisible! Uff… quin ambientàs hi havia a l’escola!! Bones Festes i Millor any 2016!!