🌹Diada de Sant Jordi📚

Avui, 23 d’abril, l’Escola ha preparat tota una sèrie d’activitats per commemorar la Diada de Sant Jordi: des del tradicional punt de llibre elaborat pels alumnes d’Infantil i Primària, passant per l’elaboració manual d’una rosa feta amb goma eva i acabant amb un “mercat d’intercanvi de llibres” que ha posat la cirereta al pastís. Abans, però, al matí, les mestres d’Infantil i Primària s’han “disfressat” de contacontes i han fet la delícia dels infants que escoltaven embaladits les històries i llegendes que els explicaven. Al matí, també, els alumnes de Cicle Superior s’han desplaçat fins a l’epicentre de la Diada a Sabadell -el passeig i la rambla- on han pogut comprar llibres dels seus autors preferits i roses per regalar.
Els més grans de l’escola, els de Secundària han visitat les paradetes de llibres i roses disposades al centre de Sabadell i a la tarda han celebrat els Jocs Florals amb repatirment de premis.

Bona Diada de Sant Jordi!