Tret de sortida al nou curs 2020-2021

Benvinguts pares i mares a un nou curs escolar. Un curs extraordinari en què ens hem i ens haurem d’anar adaptant a les circumstàncies diàries condicionades per aquesta pandèmia que ens està afectant de fa ja massa temps. L’escola torna a obrir les seves portes sota mesures de seguretat i prevenció excepcionals perquè sigui un entorn el més segur possible per a tothom.
Així doncs, el centre ha pres tot un conjunt d’accions per intentar minimitzar el risc de contagi. Entre d’altres, grups de convivència estables, totes les aules disposen de gel hidroalcohòlic, paper d’un sol ús, desinfectant de superfícies, ventilació contínua de les aules, reforç del servei de desinfecció del centre, entrades i sortides esglaonades, la zona del pavelló sectoritzada, presa de temperatura a tot l’alumnat abans d’accedir, sortides al pati per torns, ús de mascareta a tot el recinte, rentat de mans amb aigua i sabó i gel desinfectant… i moltes més.

Us aninem i encoratgem a seguir treballant perquè entre tots, mantinguem l’Escola com a un entorn segur pels nostres infants i adolescents. Per part nostra, ens esforçarem dia rere dia perquè així sigui.

Bon curs 2020-2021 a tots!!