Mostra de condol i suport a l’Institut Joan Fuster

El col·legi Bertran  ens CIMG7350hem afegit al minut de silenci que ha convocat el departament d’ensenyament per avui , 21 d’abril a les 11 hores, com a acte de solidaritat amb la comunitat educativa pels greus fets ocorreguts ahir a l’ Institut Joan Fuster de Barcelona.

Tant professors, alumnes i personal no docent expressem el nostre condol a la família del professor Abel Martínez, mort per un alumne. També volem transmetre el nostre suport als professors i alumnes ferits , a tot el claustre de professors, a tots els alumnes del centre i a totes les seves famílies.

Tots els alumnes de l’escola, des de P3 fins a 4t de l’ESO, juntament amb el professorat i el personal no docent, ens hem reunit al pati gran per guardar un minut de silenci.

El delegat de 4t ESO, l’alumne Eric Mas, ha llegit una nota donat el condol i el suport a l’ Institut Joan Fuster-

“ Malauradament, ens reunim aquí, al pati, tant professors, com alumnes per donar el nostre condol tant al professor mort de socials de l’Institut Joan Fuster , com a les altres víctimes d’aquest desafortunat fet.

Mantindrem un minut de silenci en solidaritat a tota la comunitat educativa.”