L’escola no s’atura davant el COVID-19

Ja ho diu el títol: L’escola no s’atura. I és que, tots els mestres continuem teletreballant: a través de diferents plataformes digitals mantenim el contacte quasi diari amb els nostres alumnes per tal que el seu procés d’aprenentatge pugui avançar malgrat l’aturada de l’activitat presencial. Així doncs, oferim als nois i noies de l’escola tot un ventall de recursos i activitats didàctiques en línia perquè des de casa ho puguin anar treballant. A més, fem trobades practicament cada dia en sessions de videoconferència on els ajudem en el seu dia a dia, comentant les activitats que fan, fent-los participar activament en les diverses tasques significatives proposades pel professorat i que tanmateix puguin contribuir al desenvolupament de l’autonomina personal de l’alumnat.
A més, els mestres també ens trobem regularment en reunons telemàtiques per a consensuar  i coordinar les tasques que proposem als alumnes, avancem documentació, programacions i avaluacions, realitzem cursos de formació online… El centre tanca, però la nostra escola NO S’ATURA.