Diada de Sant Jordi a l’escola

Avui dia 23 d’abril del 2019, hem gaudit d’una diada tots plegats.Al matí, els alumnes d’infantil han fet un drac ferotge de Sant Jordi traient foc per la boca. Els alumnes de Cicle Inicial i Mitjà han elaborat una rosa amb la gran ajuda dels alumnes de cinquè i sisè. Ha sigut molt bonic veure com els grans ajudaven als petits i treballaven tots plegats.

Més tard, ha sigut hora de l’amic lector, on cada padrí ha anat a buscar el seu fillol tot llegint un conte i gaudint del plaer de la lectura.

A la tarda hem fet l’entrega de premis dels guanyadors d’infantil del millor dibuix, i dels de primària dels tres millors poemes de cada classe, amb la temàtica Sant Jordi. Els premiats han rebut una rosa de llaminadures. Per altra banda, els alumnes de P4, han anat al Casal d’Avis on conjuntament amb els nens i nenes de llar d’infants l’Esclop a fer un punt de llibre amb els avis del Centre Cívic.

Per acabar, han anat a veure les paradetes dels de l’ESO i s’han divertit al pati aprofitant el sol que ha acabat sortint!

Ha sigut una diada de gran èxit!