Concerts de Primavera de l’Escola de Música Bertran

Aquest any l’Escola de Música ha instaurat els “Concerts de primavera”. Una vegada més, els nens i nenes d’ed. Infantil i Primària han pogut gaudir dels concerts que ofereixen els alumnes de l’Escola de Música.

Aquestes audicions ofereixen, a més, la possibilitat, als petits músics, de completar la seva formació tocant davant de públic; això, els aporta seguretat i confiança (millorant  l’autoestima), els ajuda a superar pors, fa créixer la seva creativitat i capacitat de concentració, potencia la memòria, la constància i la disciplina…

En definitiva, regalar la música al públic és una de les millors sensacions que pot experimentar un músic.

No ens queda una altra, aquesta vegada, que donar les gràcies a tot els nens, nenes i mestres que ens han vingut a fer de públic.

Moltes gràcies a tots!

EMB