Colònies a Can Bajona (CI i CM)

“Els nens  han patit de forma cruel una realitat que no els tocava viure i  han demostrat estar a un nivell que no hauríem ni imaginat. Durant dos dies  ens han ensenyat que el millor vestit  és un somriure, que en equip tot funciona millor, que on no arribes tu, arribo jo, que si caic, no ho faré a terra, perquè la mà d’un company m’agafarà…
Aquestes colònies les recordarem sempre com les post-covid. Les de mirar endavant, amb il•lusió somiant en un futur millor.
Can Bajona 2021″Els alumnes de Cicle inicial i cicle mitjà han passat dos dies a la granja – escola Can Bajona al Solsonès. Han pogut gaudir d’un entorn rural privilegiat participant en activitats totalment adaptades a les mesures actuals com aventura, granja, orientació, excursions…. I no podien acabar el dia sense joc de nit i discoteca!!! Totes respectant els grups bombolles i amb monitors qualificats. Després de més d’un any sense poder fer activitats d’aquest tipus han disfrutat d’allò més i s’ho han passat genial! Ara toca descansar i agafar forces per demà!