Espectacles en anglès a l’escola🎭 (Ed Inf i C. Inicial)

Avui, els nostres alumnes d’Infantil i Cicle Inicial de primària han pogut gaudir de la representació de dues obres de teatre en anglès. Hem seguit treballant en grups bombolles per tal de preservar en tot moment les pautes sanitàries.Per una banda, P3, P4 i P5 han assistit a la representació de Pinocchio. Els nostres nens han vist la importància d’ajudar els altres i de treballar en equip a més de reciclar per viure en un món millor. És una obra on els més petits han interactuat i assolit conceptes treballats prèviament a l’aula. Ha estat una experiència molt enriquidora per a ells!!
A la tarda les obres han seguit endavant per a Cicle Inicial amb la representació del “Patufet“. A través de titelles, es fa arribar als nens la importància de creure en un mateix i de tenir valentia davant de les adversitats.
Una activitat molt dinàmica i engrescadora que ha fet que tots visquin l’anglès d’una forma lúdica i divertida, veient la importància d’aprendre un idioma.