Celebrem la Festa de la Tardor!

La tardor ja ha arribat.

Com és tradició, l’escola -durant aquests primers dies de setmana-  ha anat realitzant tot tipus d’activitats per donar el tret de sortida a aquesta estació. Així doncs, el dilluns, tots els alumnes d’Infantil, Inicial i Mitjà van rebre la visita de l’actor i mim, Xavier Calderer qui va fer les delícies dels més petits explicant històries i contes molt divertits.

Ahir dimarts, tot el gruix de la festa es va concentrar  a la tarda. Així, els nens i nenes de 3r i 4t es van desplaçar al Casal d’Avis de la Creu Alta per representar un conte i una obra teatral en anglès respectivament. La resta d’alumnes van romandre al centre per portar a terme diferents tallers. Els nois i noies de 5è i 6è van donar un cop de mà als més petits en la confecció d’elements característics de la tardor.

I, per acabar, tots junts vam tastar unes delicioses castanyes torrades pels nostres companys i alumnes de 3r i 4t d’ESO. Amb aquest acte, l’escola també vol col·laborar i ajudar als més grans a finançar el viatge de final de curs.

Tot seguit, us deixem els diferents vídeos de les actuacions d’ahir a la tarda al Casal d’Avis.

Vídeo 1: Conte representat pels alumnes de 3r.

Vídeo 2: Cançons recitades pels alumnes de 3r

Video 3: Obra teatral en anglès representada pels alumnes de 4t.

Vídeo 4: Joc interactiu entre alumnes i pares de 4t

Vídeo 5: Cançons recitades pels alumnes de 4t.