Acomiadem el curs 21-22 🖐😘

Avui hem posat punt i final al curs 21-22. I ho hem fet en una jornada totalment lúdica i divertida. Els més petitons han realitzat jocs d’habilitat, destresa, fer punteria… en els diferents patis de l’escola; els alumnes de CI i CM han utilitzat el pavelló de Can Balsach on han participat en activitats esportives; els de Cicle Superior han organitzat un piscolabis col·lectiu al pavelló de l’escola i hem fet entrega als de sisè de l’orla commemorativa en finalitzar el seu pas per Primària. I finalment, els més grans, els estudiants de Secundària, s’han desplaçat al Parc Catalunya on han fet una cursa d’orientació.
Us deixem amb la fotografia dels alumnes que el curs vinent inicien el seu camí a Secundària. Fent-li un click s’obrirà un álbum complet amb les millores imatges d’avui.