Visca el Carnestoltes!!

Durant tota la setmana, un personatge misteriós ha captivat tots els nens i nenes de l’escola. I és que aquest personatge ens ha anat enviant consignes dia rere dia que tots i cadascun de nosaltres havíem de complir. Des de portar una peça de roba del revés, vestir mitjons diferents i acabar amb pentinats divertits.Per celebrar la benvinguda de la Reina Carnestoltes, des dels més petits d’ed. Infantil fins als més grans de Primària hem sortit del col·legi per fer el tradicional passeig per l’Eix Macià i lluir les nostres disfresses d’Animals de la Selva. Hem viscut una rua amb molt de color, amb molta música i sobretot amb molt  bon ambient acompanyats per les famílies dels alumnes de l’escola. Fins l’any que ve, Carnestoltes!!!!!