Presentació dels Projectes de recerca de 4rt d’ESO

Durant tot el matí d’avui, els alumnes de 4t de secundària han exposat els seus projectes de recerca a l’Auditori de Can Balsach davant dels seus companys i professors d’ESO. Grup per grup han anat pujant a l’escenari per presentar els seus treballs. Un projecte en grup on han desenvolupat un treball d’investigació i recerca amb implicacions pràctiques a partir del qual millorar en múltiples destreses tals com la cooperació, la recerca i síntesi d’informació, l’organització, l’ús de recursos TIC o l’exposició oral.
S’han exposat treballs de temes tan diversos com «Intel·ligència artificial», «Teràpia del color», «El canvi climàtic», «Les fòbies», «Transtorn de conducta alimentària», «Com tenir un pop a casa», «Les malalties cardiovasculars» i  «La consciència» … un total de 8 treballs amb els que han après i que són fonamentals per assolir l’objectiu d’aconseguir el Graduat en ESO. El nivell, tant dels treballs com de les exposicions, ha estat molt elevat i satisfactori. La nostra enhorabona a tots!