JORNADA de PORTES OBERTES (7 de març)

El proper 7 de març l’escola OBRE les seves PORTES a totes aquelles famílies que, de cara a la preinscripció pel curs 2020-2021, estiguin interessades en el nostre projecte educatiu. Les sessions informatives per a fills i filles que iniciaran l’escolaritat a P3 es faran en els següents torns: 10h, 11h i 12h.

Cal reservar hora prèviament al telèfon 93.716.74.60//689.25.67.02 o a través de secretaria@escola-bertran.cat. També podeu demanar visita personalitzada qualsevol altre dia amb cita prèvia.

En aquestes sessions us explicarem el projecte pedagògic de l’escola i us acompanyarem en fer una visita guiada per l’escola així com ajudar-vos a resoldre qualsevol qüestió pràctica del funcionament diari de l’escola.