Els Castellers de Sabadell “fan pinya” a l’escola (C. Superior)

La colla castellera de la nostra ciutat, més coneguda com “Els Saballuts”, ha visitat l’escola per impartir una classe teòrica i una classe pràctica als alumnes de Cicle Superior. El taller ha servit per donar a conèixer el món casteller als nens d’una manera entenedora i al mateix temps lúdica. La primera part , i a través d’una presentació audiovisual, hem après conceptes bàsics (roba, tipus de construccions, instruments…) així com la història dels Saballuts. En la segona part, i la més divertida, l’hem dedicat a construir petits castells seguint les instruccions dels tres representants de la colla. Cadascú, i de manera voluntària, per parelles ha intentat aixecar un pilar senzill però a la vegada hem pres consciència dels passos i moviments adequats per realitzar una petita construcció. I no és gens fàcil!!