1r d´ESO es reunirà a l´alberg d´Altafulla amb alumnes de l´escola Balaguer per a explicar-nos els treballs de Crèdit de Síntesi

El Crèdit de Síntesi és una assignatura diferent de les altres  assignatures ja que es fa comprimida i de forma intensiva amb la qual cosa només dura una setmana;  però aquesta assignatura també té una nota i a més  és molt  important ja que compte per la nota de final de curs. Els alumnes han de fer per parelles un treball de recerca a la seva casa  ( demostrant que són autònoms ) que estigui relacionat amb una assignatura (la que vulguin). Com a l´altre escola ( l´escola Balaguer de L´Hospitalet) faran exactament el mateix hem pensat que els dos col.legis podríem reunir-nos a l´ alberg d´ Altafulla-Tamarit i explicar-nos els treballs que cada escola ha fet.  L´exposició oral  que faci cada parella   s´avaluarà i serà una part molt important de la nota del Crèdit de Síntesi. Es tracta que l´alumne desenvolupi aquelles competències relacionades amb l´expressió oral i amb la síntesi significativa de continguts. És molt interessant que els alumnes per a  portar l´exposició oral ben preparada participin prèviament a la Mostra de Treballs de la Bertran que es farà el Dia de l´Escola amb l´objectiu que puguin practicar la seva exposició davant el públic que visiti l´escola (aquí podeu veure un vídeo de la Mostra ) Evidentment hi haurà també molt temps lliure per a conviure, per a  divertir-nos i per a disfrutar amb els nous companys de l´altre col.legi a la platja (fins i tot estem pensant en muntar  un campionat  de voley entre les dues escoles). Segur que serà una experiència inoblidable !!! . Si cliqueu AQUÍ podreu veure un vídeo relacionat amb aquesta trobada.