4t d´ESO experimenta a l´assignatura de Tecnologia amb diferents operadors electrònics.

Dins l´assignatura de Tecnologia els alumnes de 4t han experimentat amb divesrsos operadors electrònics com els díodes, els resistors, els condensadors, els fotoresistors o els potenciomètres.Es tractava de conèixer d´aprop aquells operadors que prèviament havíem estudiat a classe de forma teòrica. Els alumnes a més de fer la pràctica també havien de filmar amb el seu mòbil tot el que estaven fent amb l´objetiu de tenir material per posteriorment poder editar el vídeo d´aquesta pràctica i poder  penjar-lo a la web que estan fent, de forma que qualsevol persona que visiti la seva pàgina web pugui disposar de tota la informació necessaria per si ho  desitja  poder repetir aquesta pràctica.Si cliqueu AQUÍ podreu veure un vídeo d´aquesta pràctica.