Dues alumnes de 4t d´ESO guanyen un premi a la Mostra de Treballs de Recerca que es fa a Galicia (Galiciencia)

L´Alexia i la Júlia van fer un treball de recerca, conjuntament amb una alumna de l´Escola Poeta Uxíu de Vigo, que  van titular “En tiempos de coronavirus”. El fet que ho fessin  durant el confinament va posar de manifest, un cop més, que a la nostra escola el coronavirus no va aconseguir aturar l´acció educativa. Aquest TREBALL  van presentar-lo a una fira educativa anomenada GALICIENCIA on participen alumnes de tot l´Estat (com la Galiciència no es va poder fer de forma presencial també van haver de presentar un VÍDEO explicatiu). El treball va ser premiat i a més de l´obsequi material que van rebre, el més important va ser la satisfacció de veure com rebien el reconeixement per tota la feina  feta…Però la cosa no va acabar aquí ja que uns mesos més tard ens van trucar de la Universitat de Ciències de l´Educació de Vigo dient-nos que entre tots els premiats de Galiciencia havien escollit aquest treball per a publicar al maig un article a la REVISTA educativa que aquesta universitat edita, i ens van proposar una entrevista online  amb les nostres alumnes per així  tenir més informació per a  poder elaborar aquest article (aquí teniu el VÍDEO de l´ entrevista).