Dia Internacional de la família a l’escola

El dimarts passat 15 de maig es commemorava el Dia internacional de la família. Per celebrar-ho, l’escola va proposar a les famílies dels nens i nenes d’Ed Infantil organitzar activitats dins l’aula on els veritables protagonistes fossin la família i els infants. Així, durant tota la setmana, pares, mares, avis… van conduir, amb el suport de les mestres, tallers de manualitats, balls, contes, jocs tradicionals…
D’aquesta manera, fomentem la interrelació família-escola, oferint la possibilitat a les famílies d’entrar dins l’aula en una activitat dirigida per elles, amb la complicitat dels seus fills/es i amb l’ajuda de la tutoria; propiciem la participació activa de les famílies; donem un protagonisme a cadascun dels infants que l’ajudi a donar-se a conèixer i sentir-se valorat dins el grup, reforçant el sentiment de pertinença i facilitar el coneixement personal de tots els infants.

És una experiència molt gratificant per a les famílies, l’alumnat i les mestres i esdevé un moment únic que es recorda durant molt temps.
Volem agrair la col·laboració de tots els pares i mares!!!