Despertem els 5 sentits (Sortida Ed. Infantil)

Els alumnes més petits de l’escola hem visitat la Granja-Escola de Santa Maria de Palautordera, a peu del Parc Natural del Montseny.Aquí, hem fet un munt d’activitats dissenyades perquè aprenguem que hi ha cinc sentits i que cal entrenar-los per entendre que cadascun d’ells ens ajuda a prendre consciència de l’entorn per adaptar-nos-hi: hem anat descalços per conèixer les diferents textures,   ens hem endinsat al bosc per escoltar-hi els seus sons i la seva música, hem tastat diversos sabors per practicar el sentit del gust, hem identificat diferents olors a partir d’uns saquets i, per últim, hem visitat els animals de la granja per entrenar el “mirar i veure”.

I tot això acompanyat d’una bona estoneta de joc lliure a la muntanya. Ens hem divertit molt.