Colònies a “La Granja-Escola” (Ed. Infantil i C. Inicial i Mitjà)

Acabem d’arribar a l’escola després de dos dies intensos de convivència i relació entre els nens i nenes de P3, P4, P5, 1r, 2n, 3r i 4t de l’escola. Tant petits com grans ens ho hem passat de meravella realitzant activitats diverses però totes enfocades a aconseguir infants emocionalment més intel·ligents per tal que sàpiguen gestionar les seves emocions de manera positiva i que desenvolupin les seves habilitats personals i socials per utilitzar-les ara i en el seu futur. I, tot això, en un entorn al bell mig de la natura juntament amb els cavalls de doma natural. Cal felicitar a tots els nens i nenes per la seva predisposició, participació i actitud en tot moment (clickant a la imatge podeu veure tot l’àlbum fotogràfic)