13 alumnes de Secundària viatgen a Vigo

Els propers dies 23, 24 i 25 de novembre 13 alumnes de l’ESO de l’Escola Bertran de Sabadell viatjaran a Vigo per a participar al “XII Foro Intercomunitario de Trabajos Escolares de Investigación”. Els nostres alumnes han estat seleccionats per a exposar 5 treballs de recerca a l’Auditori de la Universitat d’Enginyeria de Vigo. En aquest esdeveniment participen un total de 12 escoles de tot l’Estat Espanyol i es presenten més de 40 treballs escolars de recerca. La nostra escola està associada a MAGMA, organització per promoure la recerca jove. Cada grup haurà d’exposar, i defensar oralment, el seu treball davant el públic assistent.  L’alcaldessa  de  la  nostra  ciutat,  Marta  Farrés,  i el  regidor  d’Educació,  Manolo  Robles  ens  han  rebut  a la  sala  de  govern  on  han  pogut  explicar  les  seves  sensacions  i els  seus  projectes  de  futur.
  • Com actua un volcà internament? Rocío Gómez, Valeria Borrego, Ainhoa Fernández, Sheyla Amaya i Virgínia Martin
  • Com es va enviar el Robot Opportunity a Mart? Miquel RibasIker Viudes i Fabio Millanes
  • Què podem fer per Evitar el maltractament animal? Stefany Restrepo i Natalia Arjona
  • Com és el procés de construcció d’un moble? Gerard Chao i Sergio Gonzalo