Audició al Palau de la Música (Cicle Superior)

Ahir, els alumnes de 5è i 6è de Primària van fer una sortida al Palau de la Música de Barcelona, dins l’àrea d’Educació Artística, per tal de veure l’espectacle “Kantikipugui”: acompanyats pels 22 cantants del Cor de Cambra del Palau, els nens i nenes van reviure un munt de jocs i situacions imaginàries pròpies de l’univers dels infants. Un espectacle atrevit i divertit per gaudir de la immensa capacitat expressiva de la nostra veu i del cant coral amb una proposta escènica molt visual i de gran impacte sonor. Així, van descobrir les possibilitats sonores d’un cor mixt mitjançant diferents recursos de la veu i escoltar un ampli repertori de diferents estils i èpoques.

Després de l’actuació, es van dirigir al Parc de la Ciutadella on van dinar i jugar una estona abans d’enfilar de camí de tornada cap a l’escola.