3 alumnes d’ESO presenten un invent pels patinets a l’Exporecerca Jove

L’Alexia, el Jan i el Genís han presentat a l’Exporecerca Jove el seu invent per a fer que els patinets millorin la seva visibilitat per tal d’evitar accidents. Han incorporat a una armilla un sistema de leds gestionats inalàmbricament des del manillar que mostra els intermitents, la llum de frenada i la llum de posició. Si cliqueu damunt el títol tindreu més informació i podreu veure un vídeo on surten aquests tres joves inventors en acció.

Tot plegat va ser una experiència molt profitosa ja que vam barrejar una part molt intensa de coneixements científics amb molts moments lúdics on els alumnes van conèixer alumnes d’altres escoles i d’altres comunitats amb els quals van establir vincles d’amistat.

Per altra banda, els alumnes van defensar amb molt mèrit el seu treball davant els nombrosos jurats que anaven passant i també davant el públic que estava interessat en conèixer el seu projecte. D’aquesta manera els alumnes van poder treballar continguts molt importants que estan relacionats amb les competències relatives a l’expressió oral i també amb temes d´autocontrol emocional (van haver d’aprendre a gestionar amb eficiència la seva actitud per tal de donar una imatge de màxima serietat i de màxim compromís davant els jurats). Enhorabona a tots els alumnes per haver portat aquest treball tan meritori a terme i per haver invertit tan esforç i tantes ganes.

A continuació podeu veure un vídeo.