2n d´ESO munta un robot fotovoltaic

Per tal de demostrar que les ones lumíniques tenen energia (energia radiant) els alumnes de 2n d´ESO han construït un robot que s’activa quan rep radiacions lumíniques. Es tracta d´un robot analògic (sense targeta processadora) que funciona a partir d´una placa fotovoltaica.Serà a 4t d´ESO quan entrarem al món digital i aleshores crearem robots digitals (ja amb targeta processadora) que funcionaran inal.làmbricament mitjançant ones infraroges. També veurem com aquests robots digitals ja podran aconseguir (gràcies als seus processadors) el poder donar respostes autònomes a partir de les interpretacions que els seus xips facin dels sensors que tindran instal•lats…Felicitem  als alumnes ja que tots han treballat de forma molt responsable i amb moltísima serietat i concentració (gràcies a aquesta actitud tan positiva han pogut interpretar de forma molt eficient el manual de construcció ). Si cliqueu AQUÍ podreu veure  un vídeo d´aquesta pràctica.