La Fàbrica dels Somnis s’instal·la a l’Escola per Nadal ✨

Sempre hem pensat que perseguir un somni és una cosa que hauríem de proposar-nos a la vida. No ha de ser un somni impossible de complir, simplement es tracta de perseguir allò que anhelem, hauria de ser un repte, una aventura. La nostra vocació com a educadors i formadors ha d’anar encaminada a llaurar el camí dels nostres alumnes i dotar-los de recursos perquè ells mateixos persegueixin allò que somnien.
Avui, un dels somnis dels més petits s’ha fet realitat. L’Associació de mares i pares del col·legi amb la participació i col·laboració de l’Escola, ha preparat un muntatge preciós al pavelló del centre que ha commogut els més menuts i els no tan menuts. Només calia mirar-los als ulls per adonar-se que l’emoció que sentien en aquell moment era màgica. “La Fàbrica dels Somnis” s’havia fet realitat i l’hem tingut davant nostre durant tot el matí. Envoltada de mags i fades, els alumnes s’han endinsat al bosc encantat i allà ha aparegut Sa Majestat l’Ambaixador qui ha recollit les cartes reials de tots els nens i nenes. Alhora, els patges els han obsequiat amb un regal a cadascun d’ells. Molts, encara es fregaven els ulls per comprovar que tot allò no era un somni.
I és que “Allà on hi ha un somni, hi ha un camí