Vídeo dels Treballs de Recerca que es van exposar “El Dia de L´Escola”.

Entre les moltes activitats que es van fer durant la celebració del Dia de l´Escola una d’elles va ser la Mostra de Treballs Escolars de l´ESO. Es tractava de mostrar als pares aquells treballs, de gran qualitat, que sovint fan els seus fills a classe i que moltes vegades no són coneguts en detall. Com veureu al vídeo els alumnes van exposar els seus treballs als jurats  i al públic assistent. Es van atorgar 4 premis i tots vam poder comprovar com els alumnes durant tot el matí es van sentir importants i orgullosos d’allò que estaven explicant (va ser un veritable plaer veure l’entusiasme que TOTS els alumnes desprenien). Si cliqueu aquí podreu veure un VÍDEO de com va anar aquesta experiència tan interessant.